את זה עדיין לא שמעתם: 'המוסד הישראלי' ביצע את הפיגועים בצרפת

דוד לזר | צילום: עפר גדנקן 3 Comment on את זה עדיין לא שמעתם: 'המוסד הישראלי' ביצע את הפיגועים בצרפת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אין סוף לדמיון ולרשעות האיסלאמית: עיתון שיוצא לאור בעיקר בקנדה טען אתמול (מוצאי שבת) כי ייתכן שאת הפיגועים בפריז ביצע לא פחות מאשר המוסד הישראלי, וזאת למה? בשביל לעורר את המערב בכדי שישלח את חייליו במלחמה נגד נשיא סוריה בשאר אל-אסד.

אתר האיסלאמי העונה לשם "הסהר הבינלאומי", הוא זה שפרסם את הדברים ההזויים, ולדבריו, "מכל סוכנויות המודיעין, זו שעומדת מעל כולם היא המוסד הציוני, שיש לו שורשים עמוקים בצרפת ומשתפי פעולה רבים במדינה".

לדברי האתר, "הטרוריסטים הכופרים שמגובים על ידי ארה"ב-הציונים-סעודים מוכים באמצעות ההפגזות הרוסיות. זה עשוי להיות צעד נואש של הציונים כדי לכפות על ממשלות המערב לשלוח את חייליהן נגד ממשלתו של הנשיא אסד. צבאו באחרונה נחל הישגים נגד הטרוריסטים, וכבש מחדש כמה אזורים משליטתם".

אך הובהר שם כי "חשוב לשמור בראש שאל לאיש לקבל את הגרסה הרשמית של אירועים כאלה מבלי שיקבל תשובות ברורות לשאלות קריטיות. הטרוריסטים הכופרים לכאורה קיבלו אחריות על המתקפות בפריז, אבל כל אחד יכול לטעון כך. אי אפשר בכל הכנות לקבל או לשלול טענות כאלה בהיעדר ראיות ברורות יותר".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ובסוף מגיעים הישראלים ה…. (פתוח…) ומגבים ומשתתפים עם הצרפתים- הללללווו תתעוררו!!!!! אתם לא קולטים שזו מדינה אנטישמית?? שזו מדינה שלא משנה איך תמצא איך להציג את ישראל כמדינה החצופה/המדכאת/ הטרוריסטית…… וכו'……
    די לאשליות!! תתחילו לחשוב עם השכל מה להגיב, מתי, איך, וכמה!!!!

  2. 2

    היה צפוי, פלא שטענה זו לא הושמעה עד עתה..
    ובפרט שלא שמענו על יהודים שם.